Vi hjælper dig

Vi tilstræber udelukkende at tilbyde førsteklasses produkter sammen med den bedst mulige service døgnet rundt. Vi stræber efter at være det mest trygge valg, når det gælder behandlingen af diabetes. Vi har hjertet med i vores arbejde, og vi sætter altid kundens behov først. Det kan være svært at leve med diabetes, og vi ved, at det påvirker mange af livets dagligdags situationer. Derfor tager vi os tid til at svare på dine spørgsmål, når du kontakter os.

Hvordan vil du gerne have svar på dine spørgsmål?

Du kan ringe, maile, læse her på hjemmesiden eller måske endda komme ind til os på kontoret, som du finder i Malmø (Limhamn). Det er vores mål, at du får et hurtigt svar, så du kan føle dig tryg og sikker.

Vi anstrenger os altid lidt mere!

Skal du til udlandet?

Vi tilbyder dig at få en ekstra Animas-pumpe med på din udlandsrejse – for en sikkerheds skyld.

Højsæsonen kan vi ikke garantere, at alle ansøgninger bliver tilgodeset. Overvej at indsende din ansøgning senest 2 uger inden afrejse. Kontrollér gerne din pumpe i god tid, inden du tager på ferie, og glem ikke at skifte batterilåg og ampullåg, hvis det er et stykke tid siden, du har gjort det. Vi anbefaler, at du udskifter disse låg 2 gange om året. En god tommelfingerregel er at gøre det inden sommeren og inden vinteren.

Hvis du har lånt en feriepumpe, er det meget vigtigt, at du sender den tilbage til os straks efter hjemkomsten, så den næste låner kan nå at få den. Der er i kassen med feriepumpen vedlagt en frankeret svarlabel, som skal anvendes ved returnering af pumpen. Det er vigtigt, du anvender denne, da det sikrer at returneringen foregår som pakkepost, hvor vi har mulighed for.

Tak for hjælpen!

KONTAKT OS

Vi er her for at hjælpe dig, kontakt os venligst