Bestillinger
Hvornår og hvordan skal du bestille?
Når du åbner den sidste æske, er det tid at sende en ny bestilling
på et af følgende måder:
- Bestil via linken shop.rubinmedical.dk.
– På bestillingsblanketten noterer du, hvor mange
æsker du ønsker af hver vare (OBS nogle afdelinger har en grænse for,
hvor mange æsker du må bestille pr. gang-spørg din diabetessygeplejerske).
– Nederst udfylder du som minimum de felter, der er markeret med en rød stjerne
samt skriver valideringskoden (bogstaverne i den firkantede rude).
– Hvis du har noteret din e-mail adresse vil du kort efter afsendelsen af
bestillingen modtage en mail med bekræftelse på modtagelsen.
Om muligt skriv gerne dit mobilnummer.
- Bestil via mail til: ordre@rubinmedical.dk. For at sikre en hurtig og fejlfri
levering er det vigtigt at følgende informationer står i mailen:
– Navn og adresse (ønskes varen leveret andet sted end
bopæladressen noteres dette). Er ordren til dit barn, er det vigtigt,
du skriver barnets navn og adresse. Ønskes pakken leveret med
anden navn og modtageradresse, noteres dette.
– Telefonnummer
– Navn på hospital og afdeling, hvor du er tilknyttet
– Tydelig angivelse af varenummer, navn på artiklen samt antal æsker.
Du finder varenumre samt navn på artiklerne på den udleverede bestillingsseddel
i startæsken, på følgesedlen fra sidste ordre eller hjemmesiden.
- Du kan også ringe til vores kundeservice i tiden mellem
8:00 og 16:00 på tlf 70 27 52 20.